سوالات متداول

میهمان

برای رزرو اقامتگاه نیاز به ثبت نام است . برای این کار روی دکمه ورود در بالا سمت چپ وب سایت کلیک کنید به تب ثبت نام بروید و با وارد کردن نام ، نام خانوادگی و شماره تماس خود و وارد کردن رمز عبور و تکرار آن در قسمت تایید رمز ثبت نام را انجام دهید . توجه داشته باشید که آدرس ایمیل اختیاری بوده و چنانچه میخواهید اخبار برای شما ایمیل شود آن را نیز وارد کنید.

از گوشه سمت چپ تصویر روی دکمه ورود کلیک کرده و با وارد کردن شماره موبایل خود و رمز عبور میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و در صورت فراموشی رمز عبور خود میتوانید با کد یکبار مصرف که به شماره تماس شما پیامک میشود وارد حساب کاربری خود شوید و رمز عبور خود را تغییر دهید . اگر نتوانستید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و مسئله را در میان بگذارید .

پس از ورود به حساب کاربری با رمز یکبارمصرف که برای شما پیامک شده بود در بالا سمت چپ صفحه بر روی عکس خود یا آواتار قرار داده شده بزنید و وارد داشبورد شوید گزینه پروفایل من را انتخاب کنید و با وارد کردن رمز عبور جدید و تکرار آن بر روی ذخیره تغییرات کلیک کنید .

پس از ورود به حساب کاربری در بالا سمت چپ صفحه بر روی عکس خود یا آواتار قرار داده شده بزنید و وارد داشبورد شوید گزینه پروفایل من را انتخاب کنید در این قسمت میتوانید اطلاعات حساب کاربری خود را تغییر دهید .

شما میتوانید اقامتگاه خود را بر اساس کد اقامتگاه ، نام شهر ، نام اقامتگاه و ... جستجو کنید .

شما میتوانید اقامتگاه خود را بر اساس کد اقامتگاه ، نام شهر ، نام اقامتگاه و ... جستجو کنید .

شما میتوانید اقامتگاه خود را بر اساس کد اقامتگاه ، نام شهر ، نام اقامتگاه و ... جستجو کنید .

ابتدا شهر مورد نظر خود را جستجو کنید . با کلیک روی دکمه فیلتر شما میتوانید امکانات ، نوع فضا که دربستی بوده یا غیره را انتخاب کنید بازه قیمتی را مشخص کنید و تاریخ ورود و خروج خود را تا اقامتگاه هایی که در آن تاریخ موجود هستند به شما نمایش داده شوند .

در صفحه اصلی با کلیک روی فیلترهای پیشرفته در قسمت پایین صفحه میتوان تاریخ ورود و خروج را مشخص کرد و علاوه بر این قسمت بعد از جستجوی شهر مقصد در قسمت فیلتر هم دوباره تقویم جهت انتخاب تاریخ ورود و خروج قابل مشاهده است .

روی اقامتگاه های بیشتر کلیک کنید یا شهر مورد نظر را در صفحه اصلی جستجو کنید و روی دکمه نقشه کلیک کنید با باز شدن نقشه روی مارکر ها کلیک کنید و تصویر و اطلاعات ویلا را مشاهده کنید با کلیک روی تصویر اقامتگاه کامل به شما نمایش داده میشود .

روی اقامتگاه های بیشتر کلیک کنید یا شهر مورد نظر را در صفحه اصلی جستجو کنید و روی دکمه نقشه کلیک کنید با باز شدن نقشه روی مارکر ها کلیک کنید و تصویر و اطلاعات ویلا را مشاهده کنید با کلیک روی تصویر اقامتگاه کامل به شما نمایش داده میشود .

روی اقامتگاه های بیشتر کلیک کنید یا شهر مورد نظر را در صفحه اصلی جستجو کنید و روی دکمه نقشه کلیک کنید با باز شدن نقشه روی مارکر ها کلیک کنید و تصویر و اطلاعات ویلا را مشاهده کنید با کلیک روی تصویر اقامتگاه کامل به شما نمایش داده میشود .

در صفحه اصلی یا اقامتگاه های بیشتر یا روی نقشه با کلیک بر روی تصویر اقامتگاه وارد صفحه جزئیات اقامتگاه میشوید که در این صفحه میتوانید تصاویر ویلا ، متراژ ، قوانین ویلا ، قوانین لغو رزرو و ... را مشاهده کنید و از کم کیف آن آگاه شوید .

جواب بله شما میتوانید اقامتگاه را برای شخص دیگری رزرو کنید ولی حتما باید اطلاعات تماس با میهمان را در اختیار پشتیبانی قرار دهید .

در صورت نیاز به تغییرات در رزرو میهمان میبایست با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کند و در صورت تایید میزبان تغییرات صورت گیرد .

ابتدا نام و یا کد اقامتگاه را جستجو کنید یا اقامتگاه مورد نظر خورد را بر اساس تاریخ ورود و خروج خود انتخاب کنید . بعد از ورود به صفحه جزئیات اقامتگاه و مطالعه امکانات و قوانین اقامتگاه مورد نظر با کلیک روی دکمه ثبت رزرو پنجره ای باز میشود که شما تاریخ ورود و خروج را انتخاب میکنید و تعداد نفراتتون را وارد میکنید توجه داشته باشید که تعداد نفرات را به دقت وارد کنید . بعد از ثبت باید منتظر تایید مالک مورد نظر باشید ، در صورتی که بیش از سی دقیقه مالک درخواست را تایید یا رد نکرد به تیم پشتیبانی اطلاع دهید که به ایشان اطلاع دهد از درخواست شما و بعد از تایید میهمان سی دقیقه وقت دارد تا پرداخت را نهایی کند در غیر اینصورت درخواست شما منقضی میشود . در صورت پرداخت به شما یک قرارداد ( رسید ) از رزرو شما داده میشود که شماره تماس و اطلاعات رزرو شما در آن ثبت شده است و لوکیشن ملک نیز به صورت نقطعه ای به شما نمایش داده میشود . توجه داشته باشید که بعد از رزرو با میزبان خود حتما تماس بگیرید .

قبل از رزرو قطعی امکان این کار وجود دارد ولی بعد از پرداخت و رزرو قطعی هرگونه کنسلی و تغییر اقامتگاه باید با میزبان هماهنگ شود و میهمان موظف است به پشتیبانی اطلاع دهد تا با ایشان صحبت شود در این خصوص

قبل از رزرو میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته و شرایط لغو رزرو یک اقامتگاه را سوال کنید ولی قبل از این کار قسمت قوانین و مقررات را مطالعه کنید .

قبل از رزرو میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته و شرایط لغو رزرو یک اقامتگاه را سوال کنید ولی قبل از این کار قسمت قوانین و مقررات را مطالعه کنید .

در صورت عدم رضایت با تیم پشتیبانی ویلا فردا تماس گرفته تا سریعا پیگیری شود .

در صورت عدم رضایت با تیم پشتیبانی ویلا فردا تماس گرفته تا سریعا پیگیری شود .

جهت لغو رزرو خود باید با پشتیبانی تماس گرفته تا موضوع را به اطلاع میزبان رسانده و طبق قوانین اقامتگاه وضعیت مبلغ پرداختی شما مشخص شود .

پس از لغو رزرو ده درصد مبلغ کل از پرداختی کسر و به میهمان بازگردانده میشود .

میزبان

برای ثبت ملک در ویلا فردا لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری در سایت ایجاد کند . تنها مالک اقامتگاه و نماینده قانونی ایشان می توانند جهت ثبت اقامتگاه در ویلا فردا اقدام کنند . در غیر این صورت اقامتگاه حذف و در صورت بروز مشکلاتی از این قبیل کاربر مسدود میشود و اقامتگاه حذف میشود .

بله ، میزبان میتواند چندین اقامتگاه را در یک حساب کاربری ثبت کند ، اما مجاز نیست که یک اقامتگاه را دوبار ثبت کند . در صورت مشاهده اقامتگاه و نام کاربری ایشان مسدود میگردد.

پس از دریافت پیامک رزرو ، با وارد شدن به سایت یا وب اپلیکیشن ویلا فردا ، گزینه درخواست های رزرو را از داشبورد خود انتخاب کرده و در صورت موافقت شرایط ذکر شده در پیش قرارداد تایید/رد کنید تا میهمان وارد مرحله ای شود تا برای اقامتگاه شما مبلغ را پرداخت کرده و رزرو را انجام دهند یا بتواند اقامتگاه دیگری را برای رزرو انتخاب کند . توجه داشته باشید که با تایید یک درخواست رزرو روی تقویم میهمان تا سی دقیقه پیش از پرداخت مبلغ آن روز رزرو شده به حساب میاید .

میزبان موظف است تقویم خود را به روز نگه دارد . در صورتیکه به هر دلیل امکان پذیرش مهمان را نداشته باشد باید در آن تاریخ اقامتگاه خود را روی تقویم به حالت رزرو شده در بیاورد ، اما به هر دلیل اگر این کار از سمت میزبان انجام نشود و رزرو برای میزبان ارسال شود و آمادگی پذیرش مهمان را نداشته باشد میتواند درخواست اقامت را بپذیرد و یا رد کند . در نظر داشته باشید ویلا فردا به منظور ارتقای کیفیت خدمات و خلق ارزش برای میزبان ، از سیاست های تشویقی استفاده خواهد کرد که در صورت بالا بودن تعداد رد میزبان روی رزرو های درخواست شده میزبان از این مزایا بهره ای نخواهد برد و در صورتی که میزبان درخواست رزرو را پذیرفت ، متعهد به ارائه خدمات براساس آن درخواست است در غیر این صورت خسارات وارده به سایت ویلا فردا و پشتیبانانش و عواقب ناشی از آن بر عهده میزبان است و از محل مطالبات ایشان برداشت خواهد شد . همچنین ویلا فردا میتواند حساب کاربری و اقامتگاه میزبان را مسدود کند .

آیا سوالی دارید؟

ما به شما کمک می کنیم تا شغل و پیشرفت خود را افزایش دهید.
امروز با ما تماس بگیرید